Paniken när man inser...

Jag började packa lite inför bröllopet till helgen. eftersom vi åker iväg till Prag idag och sedan bara kommer hem torsdag kväll, för att bege oss upp till Fjällbacka på fredag, för att gå på bröllop på lördag. Så kollade igenom min fotoutrustning, och upptäcker att batterierna i min externa blixt har läckt batterisyra. Så den var helt död. Denna blixt ska alltså sitta på min gamla kamera i ett fotohörn på bröllopet. 

Så i panik kollade jag Marketplace på Facebook och hittade en i riktigt bra skick för 600kr. Så det var bara att åka till Majorna och köpa. Så nu har jag en nyare och mer avancerad blixt till kameran så nu är jag "Fit For Fight" igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback