Semester

Så vad har vi egentligen hunnit dessa dagar nu.. Jadu, i måndags så gick jag och syrran och tog en frukost på stan och shoppade lite Second Hand, sen cyklade vi ut till Askimsbadet och badade. Det var ju ändå typ 30 grader, så till och med jag hoppade i, och då badar jag väl ungefär en gång var tredje år..
 
Sen följde Daniel med ut till Fiskebäck på kvällen, vi köpte med oss färdigmat och bara satt där ute och myste i solnedgången. Sen i tisdags så mötte jag upp Krystal på stan, åt lite mat och pratade. Det är väldigt långt mellan gångerna (säg ett par månader) så det är ju lite att ta ikapp. Men riktigt mysigt hade vi där i regnet! Onsdag så fick Daniel för sig att vi skulle till Ullared och det är ju inget jag säger nej till. Så det blev lite shopping och så avslutade vi med en middag nere i stan på Texas Longhorn och bio
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback