Flytthjälp

Hela lördagen hjälpte vi Mia att flytta. Hon skulle inte flyttas långt men det var mycket som skulle ta sig ner från översta våningen utan hiss. Så jag och Becca som är riktiga veteraner när det gäller att flytta tog direkt tag i kartongerna och annat småbös. Jag på översta våningen och sen Becca och Naomi på varsin våning, så behöver man bara bära ned en våning istället för hela vägen. Då orkar man sjukt mycket mera och det går i mycket högre tempo!
 
När jag säger veteran så menar jag det också. om man börjar räkna från när jag flyttade ner till Göteborg så har jag flyttat till 5 lägenheter där Becca också flyttat till 2 av dom men utöver det så har Becca även flyttat till 3 stycken... Så 8 flyttgånger bara i Göteborg och då har vi inte räknat med vänner som vi hjälpt ;p
 
Men det  var i alla fall sjukt skönt att få flytten gjord och idag har vi en sjuk träningsvärk allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback