Ullared

Igår åkte jag, syrran, Krystal, Johanna och Anna till Ullared. Vi bytlånade bil med Gustav så att vi fick köra en kombi. Det behövdes! Inte så att jag shoppade loss men tänk fyra halvgalna tjejer plus Krystal helgalen! Hahahaha! Det var knappt att vi fick plats i bilen påvägen hem.

Men vi hade en rolig dag, med galet mycket folk. Hittade inte allt jag letade efter men hittade en snögubbe ❤️ Daniel ville inte att jag skulle komma hem med fler jultomtar, men detta var ju en snögubbe så det måste ju vara okej :) Johanna resonerade precis likadant!...Daniel not so much!

2500kr fattigare men två stora plastpåsar fulla med julsaker och julklappar rikare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback