2 tentor kvar

Det praktiska provet i ccna 4 var inga problem och det praktiska i Databaser är också avklarat, så nu pluggar jag stenhårt till dom teoretiska tentorna jag har Tisdag och Torsdag.
Vi hade planerat att gå på Halloween på Liseberg igårkväll, men efter att ha hört av Timea att kön var så sjukt lång att de hade vänt och åkt hem, så väntar vi med Liseberg till veckan. Får ta det en vardagskväll istället så man kommer in i spökhusen.. Annars igår så var jag och Daniel på stan, han handlade lite byxor, Zlatan-parfym (som förövrigt luktade överraskande gott!), och mössa. Åt en bit mat på Golden Days med Daniels vänner och tog ett glas vin på hotell Dorsia. Sen tog jag vagnen hem för att plugga två timmar innan jag somnade:)
 
Well, well. Dax att gå tillbaka till pluggandet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback