Har fått praktikplats

I januari är det dags att gå ut på praktik. Då ska vi praktisera 4 dagar i veckan och sedan skriva ett examensarbete 1 dag i veckan. Fram till i slutet av maj! Och jag fick en plats på SKF, på deras HP avdelning. Där kommer jag arbeta med att montera ihop datorer, och fixa alla datorrelaterade/IT problem som dyker upp för de anställda på SKF. Så detta kommer bli väldigt roligt och lärorikt, det är ju många konstiga problem som kan komma att dyka upp. Det är ju rätt så possitivt också att 3 av 4 som gjort sin praktik där före mig har fått anställning i närliggande område direkt efter praktiken (antingen på SKF eller HP). Så håll tummarna för att det ska gå awesome för mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback