Cirkus/burlesque kväll

Igårkväll var vi på Tip the Velvet. Egentligen hade jag inte råd att gå, men Emelie var snäll och gav mig inträdet i födelsedagspresent :D  Så lördagen mitt på dagen var det bara att kolla igenom hela garderoben för att hitta en matchande outfit för temat! Vi åkte sedan in till festen rätt så tidigt för att inte missa showerna, som denna gång bestod av burlesque, humor, vighet och lite blod. Sedan dansade vi ett tag innan kvällen tog slut och jag längtade hem till sängen (eller för att vara helt ärlig... toaletten. Som vanligt så funkade inte min mage så bra och jag var stor som en ballong, ont och fisig as usual)
 
Men här kommer i alla fall lite bilder från kvällen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback