En liten update

Eftersom jag har varit galet dålig på att uppdatera här den senaste tiden så kommer en liten sammanställning på vad som hänt senaste tiden
 
* Vår lilla minifamilj har haft räk-och kräftstjärtskväll på balkongen (jag,Daniel,Becca o Ylva)
* Jag o Becca har vart ute och hängt en kväll på Villan med galet goda typ slushdrinkar
* Vi har sålt lite överblivet skräp på loppis och tjänat ihop 800:-
* Varit på Liseberg och sett både Laleh och Say LouLou (Laleh, galet trångt och mycket folk, Say Loulou mysigt nära med fin musik)
* Köpt en ny skohylla som hängs över dörren, den är awesome
* Pysslat ihop en sopsäcksklänning
* Fotograferat Becca och Linnea i sopsäckskläder i Mölndal (bilder kommer snart..)
* Vart på afterwork på Linné
* Cyklat medan syster kört rullskridskor
* Kört rullskridskor tillsammans med syster på Styrsö, slog mig inte denna gången.
* Haft en bäbisfotografering i Lindome, och redigerat bilderna
* Försökt vara ute i värmen och solen utan att få solsting
* Jobbat som en tok
* Hälsat på fina Ewa och diskuterat allt mellan himmel och jord och bröllop såklart!
 
Här kommer lite huller om buller bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja nu får ni allt rycka upp er! Update tack ;)

2014-07-25 @ 10:13:38
URL: http://thefatcheerleader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback