Dag 20 – Den här månaden

Skeas månad
Under denna månad så kommer jag som ni kanske vet, att praktisera. Jag har även som mål att stretcha minst varannan dag (dock har min sträckning i benet inte försvunnit ännu så jag får stretcha försiktigt). Jag ska även försöka vila upp min handled från gymnastiken så att jag kan börja träna gymnastik på riktigt nästa månad och då ska jag lära mig flickis.

Jag ska fortsätta söka jobb som allt möjligt, och jag ska lära lille Totte att sitta och ligga :)

Skea om du inte har glömt de så har du en systemkammera=)
__________________________________

Beccas månad

Den här månaden eller förra??
jag ids inte skriva om de, så här är några bilder från Februari


min bil




den färdiga klänningen


och en film på KIWI på hans i-lands problem:
hur man tar sig över grinden och hur man dödar den röda pricken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback