Investerade i en ny laptop

Okej, kanske var lite snabbt beslut, vissa skulle kalla det för impulsköp. Men Inet hade rea och min gamla bärbara hade endast 78gb hårddisk (som förövrigt alltid var full trots att jag fört över allt till en extern hårddisk). Behöver jag säga att det inte alls fungerade bra att jobba i photoshop eller att ens installera program?! Men det kanske inte är så konstigt heller då den börjar bli 4 eller 5 år (vet du hur gammal den är pappa?)

Så nu vart det en ny bärbar som jag köpte för det lilla jag hade kvar av skattepengarna, som Daniel motiverade mig; Du behöver ju faktiskt en ny dator eftersom att du alltid sitter vid den, och sen så tycker jag att du ska köpa någonting till dig själv för skattepengarna och inte bara betala räkningar för det.

Så, okej, det räckte faktiskt till att jag skulle använda 3999:- av mina 6000:- till denna. Nu är jag dock nästintill pank. (Dock irriterar det mig massor nu att det kom in värsta fina barbordet på blocket nu precis som inte var så dyrt, men detta kommer få vänta till vi har mer pengar) God Damnit jag vill ha pengar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback