Dag 05 – Vad är kärlek?

Skeas förklaring
Jag skulle nog säga att orden kärlek och älskar hör ihop, då jag tycker att älskar är ett sorts verb av ordet kärlek.
Men kärlek för mig är ett kraftfullt ord, och innebär att de i mitt liv som står mig närmast och som jag litar på, de i mitt liv som jag tänker på och vill dela mitt liv med, och de som föralltid bosatt sig i mitt hjärta, de har min kärlek.

Jag älskar er min fina pojkvän, underbara syster, omtänksamma vänner, goda lilla familj och min söta lilla super Totte otroligt mycket!


_____________________________

Beccas förklaring
Jag försökte verkligen att få Becca att ge en förklaring men fick endast till svar "Vad tycker du då, räcker det inte med ditt svar?", vilket innebär att hon tycker att denna fråga är för djup för henne. Så hennes svar på denna fråga blir *hemligt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback