Tårar

Jag ligger i sängen, tårar rinner nerför min kind.
Jag kan inte riktigt förklara varför jag känner mig så sjukt nedstämd idag och jag kan inte förklara mina tårar


Kanske det beror på att jag inte kunde somna igår och när jag väl gjorde det så sov jag väldigt oroligt.

Kanske det beror på att det är en sån där ful dag, en sån dag då man inte klarar av att möta sin spegelbild eller titta ner på sin kropp utan att hata det man ser.

Det kan också bero på att jag fortfarande är sjuk och mår allmänt piss.. Hostar som en gris och använder mer nässpray än vad jag dricker vatten.


Nej, jag ligger kvar i sängen ett tag till och hoppas att tårarna slutar rinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback