Promenad

Äntligen, första dagen i denna vecka som vi rör oss utanför lägenheten. Jag har ju legat däckad pga mensverk och illamående och Daniel har varit hemma för ryggont och nackspärr.

Så idag på eftermiddagen när vi båda kände att vi var på bättringsvägen så tog vi en promenad... fint väder hade det varit hela dagen, så självklart började det regna när vi var påväg hem igen så det blev att ta vagnen hem istället. Typiskt, ja.

Sen så var vi förbi Hemköp för att handla mat till ikväll, och självklart glömde jag helt bort att köpa mat inför ihelgen, vi ska ju ta med mat nu när vi drar till Oslo eftersom allting är så svinigt dyrt där i grannlandet. Så nu får jag ta på mig kläder och bege mig ut i regnovädret igen för att handla resemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback