Att vakna mitt i natten

Sprängande huvudvärk och illamående, detta kommer inte att vara en av min roligaste helger direkt.. Nu har jag smält att detta verkligen är på riktigt, jag trodde aldrig att det skulle kännas såhär jobbigt!

Jag måste få säga att det känns oerhört tråkigt att det skulle sluta såhär med jobbet, jag visste ju att detta skulle vara ett tillfälligt jobb, men jag trodde åtminstone att det skulle vara på mina villkor och inte komma såhär plötsligt.
Även om jobbet i sig varit extremt långtråkigt i perioder så har jag trivts, jag har ju endast jobbat där i strax över ett år men det känns dock som mycket längre med tanke på att jag kommit in som en i gänget väldigt fort.

jag känner stor tacksamhet till alla som underlättat för mig på jobbet och jag vet att det inte är alltför ofta man har chansen att jobba tillsammans med människor man verkligen trivs med. Ni alla har varit så otroligt snälla mot mig och jag är er evigt tacksam!

Jag hoppas verkligen att de som fortfarande har jobbet kvar försöker göra det bästa av situationen mitt i detta kaos och att de även försöker se möjligheter till att utvecklas inom arbetet. sedan lider jag oerhört med dem som nu har förlorat sina jobb. Världen rasar framför ens fötter, men det är inte omöjligt att bygga upp igen.
Jag lider med människorna som redan haft det svårt och nu även ska hantera detta, det blir en kamp, en otrolig prövotid. Nu är det dags att plocka fram den inre styrkan och visa vad man går för, ni är alldeles för bra för att ge upp!

Jag har träffat så roliga och charmiga människor på detta arbete och de kommer alla ha en liten plats i mitt hjärta och minne, och jag hoppas att jag på något sätt inspirerat och skänkt dem lite glädje under tiden jag varit där.


This is a time to try to stay positive. This is the beginning on something new

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback