Kalla mig hurtig

... men nu har jag faktiskt börjat kämpa! Det blev ett joggingpass på lunchen, sedan en promenad efter jobbet (ca 1,5h) och sedan körde jag styrkepass hemma i lägenheten. Jag ska fan se något resultat till helgen, jag vet att det inte går att se något över en natt.. men ett litet resultat räcker!

Tack för att du peppar mig till att träna Daniel!


Förövrigt så kan jag även berätta att jag stod och dansade lite i duschen på jobbet, jag hade nämligen glömt att ta med mig en handduk. Att lufttorka i ett fuktigt rum är inte det lättaste må jag då säga. Men det gick tillslut!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jadu... Jag kan faktiskt inte komma på något särskilt som finns där nere, förutom lite MAC smink och Subway-kakor. ;P Men jag har som ingen önskelista (är detta ett tecken på att man är på väg att bli vuxen? :O ). :P

2010-07-05 @ 22:00:34
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback