Att göra om näsan

Jag säger absolut inte att man inte kan vara nöjd med sitt utseende eller skavanker. Men just näsan har alltid varit en av de två sakerna jag stör mig som mest på med mitt utseende (tänderna ligger först).
Nu när Anna Maria introducerade mig för Perlane (som är en sorts restylane) så tycker jag faktiskt att detta är ett oerhört bra alternativ istället för operation. Det är ju ett naturlligt medel som sprutas in och formas och går sedan ut ur kroppen med tiden, men håller ca 1 år.

Jag sprutade alltså in restylane i näsan för att göra den rakare, och det fungerade juh!  Nu är det ju över ca 6 månader sedan, vilket innebär att det börjat gå ur och man skulle därför behöva fylla på lite igen. DEt gör inte alls så ont som jag trodde, men det är en STOR spruta..

Före -efter bilder
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart gjorde du detta ?

2011-01-20 @ 17:04:12
Postat av: skea

På studioAroma här i Göteborg :=)

2011-01-20 @ 20:08:14
URL: http://miniskea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Risk för nekros- se bilderna i denna rapport. läskigt!!!!



http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1524-4725.2009.01342.x/pdf

2011-02-01 @ 02:12:26
Postat av: tjej från götet

Hej jag funderar på att korrigera näsan med perlane, är du nöjd nu i efterhand? hur mycket kostade det?

tack på förhand!

2011-04-11 @ 20:04:00
Postat av: skea

Jag är väldigt nöjd med resultatet och det har ju hållt sig bra i sex månader, så nu har jag ju fyllt på så det håller längre tid. Det gjorde inte speciellt ont, och var värt pengarna. På den salongen kostade en halv spruta 2200:- och räcker om man fyller i ett ställe på näsan.

2011-04-12 @ 13:18:00
URL: http://miniskea.blogg.se/
Postat av: Ike

Tja!

Ser ju snyggt ut. Fast jag måste ändå säga att när jag såg "före" bilden tyckte jag att du hade skitsnygg näsa. Efter -bilden va också fin men din "riktiga" näsa är, iaf på bilden, riktigt sexig.

Me like.

Jag menar allvar, inget jag skulle skoja om eller bara säga för att det låter "snällt". Har inget emot plastik. Tyckte bara du hade en fin näsa.

2011-09-13 @ 19:53:20
Postat av: evelina

Dum fråga kanske, men är en halv spruta mycket eller behöver man kanske en hel spruta? Jag är nämligen sugen på att använda mig av restylane istället för en nose job :)

2012-01-22 @ 22:12:38
URL: http://evelinakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback