Första gången ensamma

Nirre kom till salongen och vi började kvällen med en ansiktsbehandling och sedan en ryggmassage och sedan gick vi ut för att söka upp en restaurang. Tyvärr var det väldigt fullt på restaurangen vi siktat in oss på, men vi gick till två kanten istället.
Detta var nog första kvällen på väldigt väldigt lång tid som jag och Nirre var själva (och då pratar vi inte om dagar, utan snarare månader, halvår.. Jag kan inte ens minnas när det var!) Maten var supergod och notan för oss båda landade på strax över 1200:- .
Jag tror att vi båda verkligen behövde denna kvällen för oss själva, detta med ensamtid är svårt att få när man bor som vi gör


Först blev vi serverade bröd samt två olika smör.
Sedan kom de in med aptitretare som var någon morotsgegga (den var väl sådär..)
Vi valde även att dela på en förrätt beståendes av pilgrimsmusslor (jäklar vad gott det var!)

Jag åt ångskokt havsaborre, Nirre åt Tornedo (oxfile med örtpotatis)
 

Efterrätten var en sorts chockladkaka med havtornsglass (super gott!)

Kommentarer
Postat av: verran

det var ni verkligen värda! :)

2010-04-17 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback