Blåslagen

Efter trampolinträningen igår så är man helt blåslagen..
När jag övade salto i launchen så slog mina lår i metallen på selen hela tiden, på samma plats, så jag har ett stort märke på båda mina övre lår, sedan råkade min underarm också slå sig i metallen så där jag jag också blåmärke.
Jag har även kvar stukningen, men dock har jag fått utskrivet något sorts kortison som ska vara inflammationsdämpande samt att det inte ska göra ont så mycket när man tränar. Och träna, det måste vi ju göra för nu är det nära!

Men först är det London! Yippiyeah, vi tar flyget till London i dag för att shoppa lite imorron. Kommer hem på måndag, då kommer det en massa bilder! Bara vi får igång internet till min lilla bärbara, det verkar n'mligen som att routern inte vill dela ut internet till mig, jävla rauter!

I övrigt så vaknade jag nyss upp med världens huvudvärk och igentäppta näsor, och ja, i min värld så heter det näsor, det är enklare att säga så. Så enligt mig har man även två rumpor.

Nej, nu är det dags att stiga upp och packa lite innan jag beger mig till salongen.

I'll gonna miss u Nirre!

Kommentarer
Postat av: Karro

Man HAR ju rumpor..i alla fall som flygare, för då ska baserna ta varsin rumpa när de fångar...

2009-09-05 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback