Att köpa 100 linnen


Igår for jag förbi Rusta för att hämta upp linnen till cheerleadingen, närmare bestämt ca 100st. Däremot så hade de missuppfattat Karro när hon beställde dessa, för det stod att det var till ett fotbollslag och att det skulle vara 686st.. och det lät väldigt extremt! Men jag räknade dem och det var i alla fall 113. Det var inte särskillt lätt att bära hem skiten heller, för påsarna som jag köpte att bära i blev överfulla. Men hem tog jag mig tillslut hur som helst. Då var klockan redan Ugly Betty tid, så det var bara att kasta sig ner i soffan och plocka fram naturgodiset för att stilla min hunger. I reklamen fick jag sedan kasta mig in i köket och koka ris samtidigt som jag värmde upp korvstroganoffen. Tyvärr så hade naturgodiset stillat min hunger så pass att det blev massor över på tallriken, men detta spelade absolut ingen roll för sedan var det ju dags för Desperate Housewifes! Så passade på att stretcha lite medan jag satt där och efteråt tog jag ett varmt bad och stretchade lite till. Nu jäklar skall jag bli vig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback