Spö ska dom ha!

Igår vart jag stum, åtta bidrag i melodifestivalen, och inte ett enda som gick att tycka om.
Vad hände liksom?
Och sen när man fått höra hur många inskickade bidrag det var till melodifestivalen, och de valde ut dessa! :O
Jag vågar nästan inte ens tänka på hur dåliga resten måste ha varit! Jag tycker förövrigt att det inte har funnits en enda låt i deltävlingarna i år som har jag fastnat för. Så vad har hänt? Är det jag som bytt musiksmak? Jag tyckte ju om många av förra årets låtar. Eller är det låtarna som blivit mycket mycket sämre? Kan vi svenskar ha så sjukt dålig musiksmak?

Nej, Jag vet vad det är! Det handlar om dessa människor som suttit och valt ut låtarna, förstår ni inte att de hatar Sverige! De hatar vårat land och vår befolkning så mycket att de har valt att plåga oss att lyssna på dessa låtar. De Passar på att tortera oss på bästa sändningstid! Spö ska dom ha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dom ska ju tydligen ha en "strategi" bekom valen av alla årets låtar, så att vi ska kunna vinna årets eurovision. Känns mest som en massa bs, tycker jag. Jag gillade flera av låtarna som var förra veckan, men den enda som jag tyckte gick att lyssna på från gårdagens var nog EMDs låt, men även där var det bara refrängen som gjorde att jag pallade lyssna.

2009-02-22 @ 13:13:48
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback