Sjuklingen

Halsonten gick över igår, men ändrade såklart form till en jävlig förkylning. Så nu sitter jag här på jobbet med näsan som bara rinner och rinner, vad ska man göra liksom? Om det då hade funnits något tampong liknande att stoppa upp i näsan en liten stund, som bara sög i sig all snor och sen var det bra i ett par timmar. Men nej, inte har dom kommit på något sådant..
Sen blir ju inte förkylningen bättre av magonten jag drabbas av pga all snor jag svalt.
Nej, en dag som denna ska man bara ligga hemma under täcket och se någon riktigt mysig tjejfilm!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kanske kan testa den där nya näs-sprayen som tydligen ska stoppa både nästäppa och den rinnande snuvan? :O Jag har det för att det är typ Otrivin som gjort den...

2009-02-14 @ 17:39:41
URL: http://emeliech.blogg.se/
Postat av: petra

Har också ont i halsen och mår illa:/ Hatar sjukdomar!

2009-02-15 @ 09:58:17
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback