Djupa tankar

  • Hur kan det bli så skitigt i lägenheten på så kort tid?
  • Hur länge kan man skita i att diska innan allting tar slut?
  • Om jag tvättar en gång i månaden, räcker mina kläder då?
  • Hur länge kan man hålla sig innan man kissar på sig?
  • Kan man skratta sig medvetslös?

och så klart den djupaste frågan av dom alla:
Vilka kläder ska jag ha på mig idag?


Nemen, skämt åsido. Jag har sysselsatt mig med att städa lägenheten idag, nu är den jätte fin. Men jävlar vad stökigt det var, och irriterande när man måste diska typ 3 vändor bara för att disken måste torka (diskhandduken torkar inge bra)
Och nu snart kommer becca hem så ska hon lägga grundmakeup på mig, ni ska få se före efter bilder. Och så ska vi på systemet.. det blir ju intressant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback