Helgen

som precis varit.. igen. Tiden flyger verkligen fram!
Men i lördagskväll for jag och Becca på gymnastiken och tränade ltie flickisar och handvolter. Och det känns verkligen att det börjar gå framåt nu, och passningen på handvolter gör verkligen skillnad!
När vi sedan kom hem hade pojkarna redan börjat med maten, älgfile och potatisbåtar, inte lite gott ;p

Söndagen blev en städdag, en tråkig men behövlig städdag. Dock skulle vi sätta upp tavlan och speglarna, men som vanligt skjuter vi fram det till nästa helg.

Jag hoppas verkligen att flickorna har fixat till i helgen, det är ju nämligen meningen att jag ska fara på träningsläger till Gimo, och jag har ju tagit ledigt och allt. Så jag hoppas att det var till helgen också, så att jag inte missuppfattat det :O
Men deras program blir i alla fall ascoolt!

Nej, nu är det dags att göra sig iordning, trots att jag ryser bara vid tanken att behöva gå ut i detta väder.. det blåser extremt mycket. Enligt smhi så blåser det 14 m/s och regnar, vi får väl hoppas att det inte riktigt är så mycket, för då lär jag blåsa iväg om jag tar fram mitt paraply!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback