Dagens i-landsproblem 16

Dagligen utsätts vi för dessa hot i vardagen. Problem som dyker upp och som vi inte har någon aning om hur vi ska lösa. Därför tänkte jag berätta lite av problemen som finns i min vardag och hur man kan lösa dessa! Har du något problem så hjälper jag dej gärna att hitta en lösning


Problem: Jag vet inte vad jag ska ha på mig när jag går ut ikväll
Lösning: Är du less på allt ditt gamla och inte har ekonomin för att köpa nytt så är valet enkelt. Våldsgästa en kompis som du vet har samma storlek som dig och som alltid klär sig snyggt. Är hon inte hemma och du inte orkar fråga henne pga att du vet att hon säger nej, gör som Gabrielle i Desperate Housewifes och ta dig in i huset och ta med dej en klänning hem. Sedan är det bara att smyga tillbaka klänningen när du hälsar på henne dagen efter och är så sjukt sugen på the och kakor. (OBS! Detta funkar inte om ni ska på samma fest). Om du inte får tag på några kläder hos dina bekanta så går det alltid att bege sig till myrornas inslamlingscontainrar och dra upp en påse och leta, vem vet, du kanske hittar världens fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback