Maria & Christians Bröllop

Bröllopet var i Fjällbacka kyrka, ett riktigt mysigt bröllop med en rolig präst. Han tog lite referenser från Star Wars och pratade om kärlek.
 
Bordsdukningen var ju lite speciell på detta bröllop för här körde de inte med ett genomgående tema utan ett tema per bord. Då fick dom välja ett antal teman var med saker de gillar och så blev det bordsteman
 
Rosa bordet
 
Hollywood (filmtema) bordet

 
Hårdrock & Jack Daniels bordet
 
Guld & blått bordet
 
Konståkning & Glitter bordet
 
Star Wars Bordet

 
Banksy bordet
 
Blåvitt bordet
 
Drickabordet blev TinTin
 
De hade tagit in en professionell fotograf för att fotografera under hela dagen & jag hjälpte till på ett hörn att mingelfota & filma. Därav kan jag inte lägga upp så mycket bilder. Man vet aldrig vilka som vill vara med på bild eller inte offentligt
 
Men jag hade ställt upp en fotohörna med min gamla kamera, som användes flitigt under kvällen
 
Det hölls tal & vi visade upp filmer från både svensexan och möhippan. Det bjöds på en riktigt bra buffé också.
 
Maria hade ju även hyrt in linedance instruktörer, så helt plötsligt skulle borden flyttas bort och så var det dags för lite Linedance. Det var lite varmt, men folk verkade uppskatta inslaget!
 
Och sedan blev det party på kvällen innan det var dags att ta bussen tillbaka till centrum.
 En riktigt lyckad fest & vi hade riktigt roligt allihopa! Snart ska jag bara sätta mig och sammanställa en bröllopsfilm också till dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback