Karaoke och kameror

Igår var vi en sväng på karaoke igen, de har ju gratis karaoke en timma under hela juni & juli så vi passar på. Det är ju riktigt roligt att stå och sjunga i ett rum med tjejerna. Denna gång blev det låtar som "Pretty Fly for a White guy", "Butterfly" och "Lady Marmelade".. Inte låter det bra, men vem bryr sig?
 
Sen har vi bjudit in till en tjejkväll när vi är tillbaka i Piteå i Augusti. Bjudit in alla gamla cheerisar så det blir ju trevligt!. Hade tänkt lyckas få tag på en kamera innan dess för att spela upp några gamla minidv band. Men det verkar ju vara helt omöjligt att få tag på till ett rimligt pris tyvärr. Men lyckas jag buda hem något vettigt så.. har man otur så lyckas man buda hem något och sen ändå inte kan koppla in i datorn för att överföra så då blir det improviserat att filma TV;n. 
Man är ju inte värst sugen på att skicka alla dessa band på framkallning, för det är rätt så många band, och det är oklart hur många av banden som faktiskt är värda att framkalla.
 
Det är sommar nu btw, hela veckan har det varit 20 grader och sol. Så himla skönt att sommaren kom tillslut. Dock jobbar jag sent denna veckan, igår tog jag med mig datorn till den lilla parkbänken utanför jobbet sista timman. Man vill ju hinna njuta av solen för man vet ju aldrig hur länge den stannar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback