Utomhusbio i Slottskogen

Bra initiativ kan man säga, det fanns foodtrucks, musik, popcorntält och laddningsstation för mobilen. Dock hade de inte alls räknat med att så många skulle komma.. så Becca o Mattias ställde sig i matkön medan jag låg o slösurfade på filten, efter 40min ringer Becca från kön och berättar att maten tog slut så istället fick de vandra till Linné och köpa med pizza och kebabrulle ! Filmduken kändes också lite liten, kan inte tänka mig att dom längst bak såg så mycket :)


Filmen var La La Land som vi förävrigt såg för några veckor sedan,  då var jag inte så imponerad men nu blev den faktiskt bättre denna gången.

Vi fick senare sällskap av några vänner också, och en tanke som slog oss var "hur ska alla dessa människor ta sig hem efter filmen??!"

Men riktigt bra gratisevenemang,  tummen upp på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback