Emelie 30år

Emelie blev ju 30 i fredags, tant, och jag som inte alls var ute i bra tid kom veckan (fredagen före) på att jag skulle sätta ihop en fotobok med bilder från vår tid tillsammans. Första programmet jag satt och skapade denna i (via teknikmagasinet), hängde sig totalt... när jag väl hade gjort klart boken och skulle skicka för tryck, så skickades det inte över. Så det var flera timmars jobb helt i onödan.
 
Sedan började jag kolla på andra leverantörer, men att hitta någon som kunde framkalla och leverera en bok inom en vecka var inte lätt. Tillslut hittade jag recensioner på önskefoto, där snabb leverans nämndes återkommande. Dyrare blev det såklart, men jag ville verkligen att hon skulle få den på sin födelsedag och inte senare (som både julklappar och presenter blivit de senaste gångerna). Boken kom dagen innan hennes födelsedag, tur!
 
Printscreens från några sidor av boken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback