Träning

Igår var vi på Schillerska Gymnasiet och tränade tillsammans med Acroyoga folk. Visade sig att även ett annat partnerstunt par var där så vi fick en massa tips som var väldigt bra! Det paret tränade inför Coed landslaget i cheer nu, så dom gjorde ju en massa mer avancerade grejer än vi. Så nu finns det möjlighet att få lite tips där om man går dit på onsdagar och sen även Jonas och Therese som kom förbi på en av våra träningar för att hjälpa till, ska dyka upp fler gånger. Så nu kanske det ändå kan bli nått av detta. Men partnerstunt är svårt, och jag som tänkte bli tränare nu när man gått och blivit gammal, men har fortfarande inte hittat någon bra ersättare till mig. Vi är för lite folk på träningarna hela tiden. Så jag får la träna lite till helt enkelt.
 
Sen hoppas jag att vi kan sätta ihop en groupstunt grupp också till våren. Hade varit sjukt bra att ha bägge delarna. Men vart hittar man folket? Inte det lättaste!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback