Balkonghäng

Efter jobbet så skyndade jag mig hem för att få lite sol på balkongen och ooh så gott det var! Så nu har jag i alla fall fått min dagliga dos av D-vitamin.
På lunchen så sprang jag förbi Ebbes Hörna och någon presentbutik i en källare för att leta efter plastblommor. Syrran behöver till blomkransarna som modellerna ska ha på modevisningen på lördag! Tyvärr kommer jag inte att lägga ut några bilder från modevisningen förrän efter bröllopet, eftersom det är mina samt syrrans klänning som ska visas. Men hursom helst så hittade jag inga plastblommor, vart tusan hittar man små söta blommor att binda på en krans? well, imorron ska vi försöka ta oss till en Asiatisk butik som ligger vid gamlestan, kanske en sväng in på ÖoB också och kolla om det kan finnas där
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback