Alltså

Då var det lördag igen, så vad har jag pysslat med under denna vecka måntro? Well, jag har pysslat med bröllopsprogrammet lite, praktiserat och vart på intervju igen. Behöver jag säga att jag börjar bli rätt så van intervjuer nu, så inte är man speciellt nervös längre!
 
Vi har haft en träning också, tyvärr har vi haft problem med folk som är borta och skadade det senaste. Så det är svårt att få till ordentliga träningar, så tävlingsrutinen känns långt borta, trots att det endast är 12 ordinarie träningar kvar...
 
Idag ska jag iväg på syrrans modevisning, det verkar vara problem med planering och sådant av lärarna, så vi får se hur det går. Syrran ville att vi skulle komma på den sena, för den borde i alla fall vara bättre än den första för den lär vara kaaos! Syrrans lärare ringde torsdagkväll och ville att hon skulle göra en komplettering till hennes klänning och skicka skisser till henne... Men med tanke på att syrran är på praktik fredagar 8-17 så var et väl något sent att komma med det?! Men hon har sytt en vit bolero i alla fall, och jag har gjort blomkransar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback