Pluggar och pluggar

Och inte känns det som att jag blir klokare för det tyvärr! Har ju högskoleprovsboken hemma som jag försöker lära mig något vettigt från, men ärligt talat så vet jag inte om jag lyckas. Har en sån stor klump i magen för högskoleprovet och Matte B. Det känns som att jag måste klara detta nu, så att jag kan börja plugga till hösten, för jag vill verkligen inte vara kvar på mitt jobb ett år till! Det är helt galet egentligen, att man inte har lyckats få tag på något bättre jobb än. Men konkurrensen är ju galen nu, och främst till dom jobben som inte kräver så mycket erfarenhet eller utbildning. Så för att komma någonstanns så måste jag helt enkelt plugga = jag måste få bra poäng på högskoleprovet och vara klar med matte B innan Juni. Så det är bara sätta igång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback