Skadad

Jag har skadat min gamla skada i handen, irriterande. Så var förbi akuten igår men blev bara hemskickad för att gå till vårdcentralen istället, så då ska man göra det imorgon istället..sitta där i över två timmar och sen sitta på röntgen i två timmar (gjort det tidigare) tråkigt värre.
Sen så har jag tappat bort mitt Visakort, så ringde och spärrade det. Visade sig att det redan var spärrat, hade tydligen glömt det i parkeringsautomaten i julas då vi parkerade hos Charlie och Klas. Så nu kommer jag få ett nytt kort och kod hemskickat under nästa vecka. (HATAR att få nya koder). men men, det var ju mitt egna fel så.
 
Sen så måste jag säga att jag har fallit för grupptrycket, jag ska börja beställa Glossybox, alla verkar så himla nöjda med det så nu ska det testas. Måste bara få ett nytt VISA så att jag kan beställa det snart
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback