Resume av år 2011

Året har varit fylld av kärlek, träning och vänner, jag har fått besök av min syster, Emelie, Helene, Benny och Pappa. Och jag har även varit med vännerna i Barcelona, samt vunnit en halebop tävling. Jag och Daniel har varit och hälsat på hans söta mormor och morfar, jag har praktiserat på New Yorker, gått på arbetsintervjuer, jobbat som hudterapeut och inom hemstäd. Jag har varit i norrland en gång, i juni då min fina vän Emma gifte sig, jag har varit i Oslo på cheerläger och i fredrikshamn över dagen med Daniel och Becca. Jag har även försökt att komma igång och fotografera lite med tjejerna och hjälpa Becca med kläderna hon sytt.





Kommentarer
Postat av: Linda WritingL

Vilken bra blogg inspiration.. Ska också göra en Resume av 2011 :D

2012-01-01 @ 16:04:30
URL: http://writingl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback