Dag 10 – ovanor jag önskar att jag inte hade

Skeas ovanor
  • Jag fastnar så pass i datan vissa dagar (främst när jag har olika projekt igång, som redigera bilder, fixa hemsidan osv) att jag helt glömmer bort att äta lunch.
  • Jag ställer på tok för höga krav på mig själv, eftersom att jag har en ovana av att jämföra mig med andra.
  • Jag lämnar saker precis på platsen som jag är på (vilket gör att ingenting ligger där de ska)

  • Jag är sämst på att stänga skåp efter mig (man kan som säga att det syns när jag varit i köket)

  • Jag är sjukt dålig på att plocka upp saker från golvet (jag går ofta bara över det, helt omedvetet).




____________________________________________________

Beccas ovanor

  • Jag vill alltid att någon annan godkänner allt jag gör (oftast skea)
  • Jag har svårt att inte ångra saker
  • Jag börjar må illa av att vara kladdig och har lite bacillskräck (främst mot barn)
  • Jag äter choklad lite för ofta
  • Jag skjuter saker jag egentligen behöver göra tills någon tjatar på mig att göra det


Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAHA, älskar bilden på Becca;D

2011-02-19 @ 15:56:55
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: Daniel

Har du fixat håret eller nått Becca du är dig inte riktigt lik?

2011-02-19 @ 23:56:23
Postat av: becca

de måste vara det att jag har mössa på mig

2011-02-20 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback