Fortfarande besök

Har inte alls hunnit sitta framför datan någonting nu när Emelie är här!  Gårdagen efter jobbet spenderades på Liseberg. och hör och häpna, Daniel och Emelie övertalade mig om att åka Lisebergsbanan (aldrig åkt tidigare) och den var faktiskt inte lika hemsk som jag trodde den var.. men värre än så blev det inte utan bara kållerado och flumeride för min del. Passade på att spela lite i spelhuset medan jag väntade på att Daniel och Emelie skulle åka Kanonen och Balder.

Efter lite sockervadd så var vi redo att åka en sista karusell innan vi gick hem = Flumeride, och vi kan väl tacka gudarna att vi tog den sist för både jag och Emelie fick en svallvåg över oss och gick sjöblöta hem!



Idag har jag tillochmed hunnit jobba på morgonen och sedan åkte vi in till stan för en workshop i Bollywood och sedan tog vi en promenad i stan och i Haga.. och New Yorker där jag (trots min ekonomiska situation) var tvungen att inhandla ett svart linne och en klänning på rean.
Vi har även hunnit med att spela lips och dansspel. och vet ni vad? Detta ska vi göra imorgon också, för Emelie stannar några dagar till!  Happy Skea! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback