Sovtabletter

Ibland sover jag väldigt oroligt, jag drömmer en massa och vaknar flera gånger. Ibland kan jag känna på mig redan på kvällen att det inte kommer vara en bra natt och då är det ju bra att man kan förbereda med tabletter.
Förra natten sov jag inte alls bra, vi somnade i soffan och vaknade strax över tre. När vi sedan förflyttade oss till sängen så kunde jag inte somna om på nästan en och en halv timme. Så för att förbereda mig för denna natt så tog jag en sömntablett.

Dessa är ju bara inhandlade på hälsokost, och kanske inte det mest effektiva man kan ha, men de funkar oftast. Man kommer in i den djupa sömnen och stannar där hela natten, vilket gör att man inte drömmer hela tiden. När jag sover lätt har jag en tendens av att drömma massor av konstiga drömmar, som jag också kommer ihåg på morgonen.. Jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback