European Music Awards på MTV

Det måste finnas fler som kan hålla med om att Katy Perrys framträdande var en besvikelse, rösten höll inte alls och vad har hon på sig egentligen?

Snäppet bättre var väl Ke$ha i framförandet av låten, men att man väljer den mest uttjatade låten från albumet föll inte mig i smaken i alla fall. Hon kunde ju faktiskt ha valt någon av de nyare låtarna

 



Vinnare under kvällen var:
Best Song - Lady Gaga "Bad Romance"
Best Live Act - Linkin Park
Best Pop - Lady Gaga
Best New Act -Ke$ha
Best Female - Lady Gaga
Best Male - Justin Bieber
Best Hiphop - Eminem
Best Rock - 30 sec to mars
Best Alternative - Paramore
Best Video - Katy Perry feat Snoop Dogg "California gurls"
Best Push Act -
Justin Bieber
Best World Stage Performance - Tokio Hotel
Best European Act - Marco Mengoni


Kan man säga att det är Lady Gagas år i år? Det tycker jag i alla fall, hon förtjänar att hyllas för hon har faktiskt jobbat som en tok för att hålla sig på topp i år!
Men vad hände med Best Male, de nominerade var liksom Enrique Iglesias, Eminem, Kanye West, Justin Bieber och Usher... Vart fan hittade dom Enrique Iglesias liksom, och Justin Bieber den lilla fjanten, Usher har jag tröttnat på och Kanye who?





Kommentarer
Postat av: Emelie

Justin Bieber vann bara och enbart för att den kategorin var öppen för röstning, har jag mig. Biebers fans är ju de enda som inte har liv förutom att sitta framför datorn och rösta på sådana saker. :P

2010-11-08 @ 23:10:42
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback