Hotmail fail


Kan ni förstå att hotmail numer har .se mailadresser och att detta blir automatiskt valt när man gör en ny mailadress?



Jag gjorde nämligen en mailadress som var jeanette.eliasson@ hotm.. och när jag senare skulle logga in på den så fungerade det inte. Det fungerade inte heller att skriva in den alternativa mailadressen! Igår upptäckte jag felet då jag skapade en jeanette_eliasson@ hotm.. istället. Tyvärr ser man ju inte hela mailadressen på sidan när man är inloggad. Utan jag såg detta när jag öppnade och skulle pröva skicka iväg ett mail..
Då heter jag ju .se och inte .com
Vilken fail!

Så nu har jag två nya mailadressen! [email protected] och [email protected]


--jävla hotmail--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback