Dagens Jobbigaste

Dagens Jobbigaste
Då sitter man på jobbet och har världens jävla mensverk.
Skit också
Som att detta inte var nog så får man ju dras med en feber som kommer och går hela tiden också, eftersom mensverken i sig inte tycker sig vara tillräckligt jobbig... Nu väntar jag bara på att ryggen ska börja göra ont, bara det som saknas..

Tog två ipren i morse när jag vaknade och för en stund sen två ipren till. Detta har dock fortfarande inte hjälpt ett dugg, så just nu sitter jag med en filt över mig halvliggandes framför datorn och funderar på hur jag skall kunna bidra med någonting till arbetet. Det känns ju så onödigt att gå hem, när man vet att detta inte håller i sig hela dagen utan bara tidvist och återkommande.

Sedan att man fryser och inte fryser hela tiden gör mig frustrerad. Fläkt+filt, nej nu är jag för varm nu tar jag av mig istället och stänger av fläkten för att sedan fem minuter senare börja frysa.

Detta är INTE okej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, krya på dig! <3

2010-02-19 @ 12:51:42
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback