Sömnig skea

Under gårdagen så var det första dagen på jobbet, vilket gick helt okej. Men när jag kom hem så kände jag verkligen att tröttheten slog mig. Efter jag ätit middag somnade jag nämligen i soffan, sedan ringde mamma och pratade en stund och jag vandrade runt i lägenheten för att hålla mig vaken. Tillslut kände jag hur lockande sängen var och gick dit, och somnade efter vårt samtal. Vaknade upp en timme senare och inser att det är läggdags. Så det var bara att göra mig färdig för sängen och fortsätta sova.

Min rygg har inte blivit bättre förresten, jag kände imorse hur otroligt ont jag hade i svanken. Måste verkligen kolla upp det , för jag måste ju kunna träna och stretcha ryggen inför tävlingen :O


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kolla upp det bums Skea! :O Du kan ju inte gå runt och ha ont hela tiden! :/

2009-07-21 @ 17:08:44
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback