Hemma i Piteå



Efter den långa tågresan och lite sovtid så kom Nirre och hämtade upp mig i Älvsbyn, och kallt var det ute. Mysnirre valde även att ta med den hungriga jag till 7eleven som tydligen tagit över där Shell tidigare varit och vi åt lite kycklingwok. Fanns ju inte direkt så mycket att välja på klockan sex på en söndagsmorgon. När vi ätit oss mätta, kört hela vägen hem och jag sovit en stund så var det dags att rensa i Beccas rum, vi skall ju nämligen stå på loppis och sälja på lördag. Rummet gick ändå någorlunda snabbt att gå igenom.. tyvärr kunde man ju inte säga samma sak om uthuset, och vi hann inte ens gå igenom hälften av grejerna, men vi har så vi är nöjda till loppisen i alla fall och det får duga.  I övrigt så har vi inte hunnit med så mycket mer, har bara hunnit träffa Nirre en sväng och gett han några pussar, var på en träning som blev mest bara prat (men skönt var det!) och sedan en sväng förbi Verrans lägenhet.

Förresten så sa Bäbis till mig idag att jag var tjock och sedan skrattade han. En förvånad skea frågade tillbaka om hon verkligen hade hört rätt och det hade jag tydligen. Men tydligen så brukar Becca säga det till Bäbis, att han är tjock alltså. ;p  Fy Becca!

Kommentarer
Postat av: Karro

Becca är för elak mot Bebis :( hon kommer ge honom ätstörningar och komplex för sina blonda ögonbryn...

2009-07-06 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback