Färden till Ikea



Hela familjen klämde sig in i bilen och vi begav oss till Ikea i Haparanda. Resan var låång och en bäbis i baksätet med oss som ville vara framme hela tiden.
Pelle var så smart när Bäbis frågade när vi skulle vara framme, och han sa att "när du är jätte jätte less, då är vi framme. Kan ju säga att Bäbis var väldigt snabb med att säga "jag är jätte jätte less"

Vi har i alla fall hunnit besöka både Frasses, skokupolen, jysk, rusta, candy world och ikea. Inom parentes kan jag bara berätta att Ikea tog extreemt lång tid. Sedan har jag också målat Bäbis naglar som ni kanske ser på bilden ovan, jag blev övertalad till detta och vi valde en blå färg :)

Inne på Candyworld

Bäbis valde själv vad han ville ha därifrån = Hello Kitty Telefon

Köpt på Jysk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback