Kickoff på Strömstads Spa

Så i fredags var det dags för Kick-Off. Vi åkte direkt på morgonen upp till Strömstad och sedan hölls det föredrag egentligen hela dagen. Klart att det var intressant, men jag satt mest och väntade på maten och att gå på spa! Lyxlunch fick vi, med både skaldjur och diverse fisk och kött och sedan innan middagen så hann vi ligga i bubbelpoolen ett bra tag. Det var bara lite synd att det var så många som ville gå på spa, så det var riktigt trångt emellanåt!
 
Under kvällen så fick vi sedan tre-rätters och priser delades ut. Som ni kan se på bilden nedan så fick jag priset för "årets support". Oväntat, men riktigt roligt! Men bästa var ju ändå att Annica fick priset för "Årets medarbetare", hon började ju nästintill gråta när hon tog emot priset, väl värd och självklart var jag en av dom som röstat på henne!
 
 
Under kvällen sedan så drack vi champagnen jag fått, och pratade runt med alla möjliga människor från företaget. Riktigt bra var det då man kunde få ansikten på alla namn som bara passerat, plus att vi nu har massor med bra ideér och information som kommer underlätta jobbet framöver! Kvällen avslutades sedan med en massa dans med tjejerna.
 
Kan inte säga att det blev alltför sent för oss (lade mig runt två tiden), så klockan 7.00 på lördagsmorgonen så mötte jag upp två kollegor på spaet. Riktigt gött var det, och helt ensamma var vi! Sedan var det lite frukost och uppsamling, och sedan kom Daniel och hämtade upp mig så körde vi en liten sightseeing påvägen hem. Riktigt gött att bli upphämtad för det var många av chaufförerna som inte var körbara, så det var många som var tvungna till att vänta någon timma extra innan hemfärd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback