Lång och seg arbetsvecka

Vet inte hur det är möjligt, men dessa dagar man har jobbat har känts så oerhört sega och mycket längre än en vanlig vecka. Men jag har bara haft knepiga ärenden på jobbet också och varit så oerhört trött så att jag bara gått hem och lagt mig i soffan.
 
Men är det inte alltid så att när man haft semester så kommer man tillbaka dubbelt så trött som man var innan? Sen att det fortfarande är mörkt på morgonen gör ju inte saken bättre,och att man ju även har två riktigt tråkiga månader framför sig. Varav Januari inte alls ger någonting förutom mörker och kyla, men vi tänkte väl lyxa till det med lite bio någon kväll i alla fall. I Februari blir det lite mer att göra, halv åtta hos Becca, plus att vi ska iväg på Vann Spa.
 
Nu hoppas jag även att Christian och Maria börjar planera sitt sommarbröllop snart, så man kan prova lite fina klänningar, pyssla och följa med på bröllopsklänningsprovning. Jag, Becca och Naomi sitter ju gärna och kollar på "Say Yes To The Dress" och syrran har gått och blivit så inspirerad att hon själv vill prova några klänningar. Jag tycker dock att det kan vara värt att börja med en partner. Hursom så får man leva genom denna vinter genom att veta att man har mycket roligheter planerade till i sommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback