Halv åtta hos Charlie och Klas

Igår var vi hembjudna till Charlie och Klas på riktigt god mat. De hade nämligen lagat Boeuf Bourguignon. Dock kunde jag inte tugga så bra, så smakade bara lite på den och sedan fick jag en riktigt god tomatsoppa istället. Sedan fick jag en mango dessert som också var riktigt god! Men tyvärr så kraschade min mage totalt, så jag hann inte äta upp desserten. Gissningsvis så tycker inte min mage om alla värktabletter i kombination med det lilla jag får i mig om dagarna, såsom lite smoothies och blåbärsoppa.
 
Jag blev ju däckad i soffan efter maten, men kunde ändå från liggande läge vara med på quizen som Klas hade gjort. Sedan agerade jag även domare när de andra började spela spelet vi köpt till dom. Men kvällen blev hur bra som helst ändå och alla vart sjukt nöjda över kvällen.
 
Maten var ju supergod och man blir ju avundsjuk på att dom lyckas få till det så bra varje gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback