Bowling och AW

Drog ihop en liten AW med några från mitt gamla jobb på VGRIT. Tänkte köra bowling och mat, men visade sig att det var verkligen fullbokat överallt på bowling förutom i Gamlestan. Så då tänkte vi att vi skulle äta någonstanns påvägen, men allt var fullt. Som tur var hittade jag ett indiskt ställe som hade plats för 9 pers så det löste sig tillslut. Bowlingen var riktigt trevlig och gick förvånansvärt bra för att vara jag. Kanske inte första rundan där jag slutade sist med hela 40 poäng. Däremot nästa runda avancerade jag upp till 123 poäng, vad är oddsen för det?! Aldrig bowlat så bra i hela mitt liv, så det var gött! Sen bestämde vi att vi kör minigolf nästa gång, för vi kommer ändå inte ha nästa AW förrän till sommaren! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback