Veckan som gått

Av någon underlig anledning s har jag haft otroligt ont i magen denna vecka. Det började redan i söndags och håller fortfarande i sig. Men jag jobbar på ändå, jag har öppning på jobbet och så är det redan en kollega som är hemma sjuk, samt så hatar jag att ligga hemma. Blir så oerhört rastlös. 
 
Så för att orka med dagen så går jag ut och lägger mig raklång i skuggan och sover en liten stund. För när man sover blir det bättre en stund, igår fick jag även lägga mig ner raklång på jobbet en sväng innan jag skulle hem. Såg nog underligt ut, men var riktigt bra för min mage.
 
Eftersom det varit en riktigt tråkig vecka där jag kobbat, och sen kommit hem och lagt mig i sängen direkt så bestämde jag mig för att träffa Krystal i onsdags, det var bokat sedan en vecka tillbaka och vi har ju inte träffats på evigheter. Så jag tog bilen hem till henne och så promenerade vi, käkade och tjötade. Vi pratade såpass mycket och länge att när jag tillslut kollade klockan på mobilen så var den redan runt 10 på kvällen. Tiden går fort när man har riktigt trevligt!
 
Igår cyklade jag och Daniel till stan efter jobbet, blev en liten promenad genom Gothia Cup på Heden och sedan så åt vi på Kometen. Jag beställde Parmesangratinerad Hälleflundra som var riktigt god och hyffsat snäll mot magen. Dock så fick jag inte i mig så mycket så det blev över till lunch idag, men det gör ju inget. Lyxlunch tackar man ju inte nej till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback