Rumpans comeback

Är det inte lite typiskt att när handen väl känns lite bättre så blir rumpan lidande?!
 
Igårkväll tog jag och Becca oss till Askims simhall, det var rätt så kallt i vattnet men efter ett simpass så kunde vi i alla fall värma oss ordentligt i bastun. Sen kan man fråga sig hur bägge två kan glömma schampo och balsam när man ska och bada. Till detta hör att jag fick med mig kroppsolja och ansiktsprodukter...
 
När vi var klara på badet så tog vi oss hem till syrran och käkade chokladfondue med banan, kiwii och ananas. Riktigt gott men ont i magen fick vi bägge två. Vi skulle även vara lite produktiva var tanken, måla eller spela Xbox men vi somnade till vetenskapens värld istället. Så när jag tillslut skulle ta mig hem så har höften/rumpan typ låst sig. Gjorde så oerhört ont att gå till bilen. Och sen på natten blev det bara värre, trots att jag tagit tabletter. 
 
Och när jag säger värre så menar jag det. Under en period låg jag bara vaken och försökte hitta ett sätt att ligga utan att det skulle göra ont. Men det var helt omöjligt så i ren och skär panik så låg jag där och grät, med en hjälplös och sjuk Daniel bredvid (han har åkt på en mancold).
 
Nu känns det dock lite bättre och jag kan nästan gå, har suttit med massagedynan på rumpan och tagit en omgång till av tabletterna. Så nu ska jag nog få igång den igen! Det är fortfarande oklart vad smärtan beror på, det är som att någon hugger en med kniv på övre delen av högra skinkan. Eventuellt är det någon form av falsk ischias. Läkaren ville ju inte utreda utan bara ge mig smärtstillande, men behöver snart försöka kolla upp detta igen... för detta är inte hållbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback