Sminkad

Igår diskuterade vi smink på jobbets AW och att man brukar sminka sig så att det ser naturligt ut, för översminkat är ju inte fint. Jag får då frågan av en kollega om jag har kommit osminkad till jobbet någon gång... hahahaha! Frågan är väl snarare om jag kommit Sminkad! För vem orkar sminka sig klockan 6 på morgonen egentligen! 


Men gött att veta att mina lösfransar och mina glasögon döljer mitt osminkade ansikte i alla fall!

En annan kommentar från honom var angående hur han torkade håret efter duschen och gjorde iordning det långa håret på morgonen. Min kommentar om det hela "torka håret? Det händer kanske en gång om året"..och på morgonen, weell, är jag riktigt pigg så drar jag borsten igenom det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback